1.
Presentando
o meu animal doméstico.
Cada neno/a coloreu
un can e lle puxeron nome. A continuación cada un describiu como era o seu can:
grande pequeño, peludo, con pouco pelo, que lle gustaba comer, o nome da súa
raza,…
Debuxos de cans
extraídos de Google imaxes.
2.
Animais
domésticos e salvaxes.
Dividimos a clase en
dous grupos. Un grupo coloreou un póster dunha selva e, o outro, un debuxo
dunha granxa.
A continuación, cada
neno/a elixiu un animal doméstico e un animal salvaxe para debuxar, tendo en
conta que non se podía dicir ningún repetido. Rexistramos as eleccións nunha
táboa.
Seguidamente, cada
neno/a debuxou a súa parella de animais.
Unha vez tivemos
todos os debuxos de animais domésticos e de animais salvaxes, falamos das
diferencias entre estes dous tipos de animais e colocamos os animais no póster
correspondente.
Debuxos da granxa e
da selva extraídos de Google imaxes.
P 3. Para
que quero as miñas...
Falamos das partes do
corpo do gato, da súa funcionalidade e de se o corpo humano ten tamén esas
partes ou non.
Dividimos a clase en
3 grupos. Cada grupo coloreou un gato distinto, nos que se podían apreciar as
súas diferentes partes do corpo.
A continuación
plastificamos estes 3 gatos e os recortaron en varios fragmentos. Así quedaron
3 xogos de puzles para construir e xogar entre todos.
Debuxos dos gatos
extraídos de Google imaxes.
4. Benvida a casa
Lemos a historia de Lúa, a cadela
abandonada. Falamos de se esto está ben ou mal, das necesidades dos animais
(alimentación, aseo, exercicio, cariño, coidado da súa saúde,…) e dos seus
dereitos. Aprendemos cousas sobre os refuxios de animais e as protectoras.
A continuación, entre todos facemos o
debuxo dun can nunha casa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario