jueves, 15 de junio de 2017

ANIMAIS ABANDONADOS OU MALTRATADOS



ANALIZAMOS NOTICIAS DE PERIÓDICO: MARLEY

Atopamos varias noticias nos periódicos relacionadas con animais, moitas relacionadas coas responsabilidades de ter un can, coa recollida de heces, ... Pero a que máis nos impressionou foi unha relacionada co MALTRATO E ABANDONO: "O ABANDONO EXTREMO DE MARLEY", marley é un can mestizo de escasos 2 anos, atopado atado a unha cadea, en situación de abandono extremo, era unha bola de pelo, unha maraña de rastas indomables entremezcladas con porquería acumulada durante meses, costaba distinguir onde estaba a cabeza e onde estaba a cola...
Esta noticia púxonos moi tristes




Por sorte, outro día chegounos á aula outra noticia, ésta vez era unha boa noticia sobre Marley.
O titular era: "UNHA NOVA VIDA PARA MARLEY" e a noticia contaba que Marley estaba recuperado do maltrato sufrido e unha familia que lera a noticia, interesouse por él e adoptouno.
Esta noticia púxonos moi felices!!!


Fixemos debuxos de Marley nos que Marley falaba dicindo:
"NO ME MALTRATES", "DADME DE COMER", "NO ME DEJES SOLO", "NO ME ABANDONEIS, POR FAVOR", "CUIDADME BIEN", "NO ME MALTRATÉIS PORQUE SOY UN BUEN PERRO","DADME DE COMER Y BEBER", "ESTOY TRISTE", "NO ME ATÉIS"...


CONTAMOS E COMPARAMOS HISTORIAS: LÚA E LAIKA

      Contamos  a historia de Lúa, a perra abandonada que o final atopa casa e comparámola coa historia de Laika, tamén perra abandonada que a mandan ao espacio.  Comparamos os 2 finais, a historia de Lúa con final feliz, e a historia de Laika con final moi triste. Falamos das adopcións  e facemos análisis dos experimentos con animais. 
      Tamén comparamos estas dúas historias coa de Marley, que cuando topamos a 2ª noticia, acabo resultando parecida a historia de Lúa.
      Fixemos tamén debuxos de Lúa e a Laika, onde elas tamén falaban:     
       LÚA DI: "QUIÉREME", "CUIDADME BIEN", "DADME CARIÑO","DADME DE COMER, POR FAVOR", "NO ME PEGUÉIS", "NO ME ABANDONES, YA ME ABANDONARON", "DAME UNA FAMILIA", "CUIDADME", "NO ME MALTRATÉIS POR FAVOR", "TRATADME BIEN", "ME GUSTA UNA FAMILIA BUENA"...
      LAIKA DI: "NO ME GUSTA QUE ME PEGUEN", "NO ME DEJÉIS SOLA EN LA LUNA", "NO ME HAGÁIS ESTO", "NO HAGÁIS EXPERIMENTOS CONMIGO", "POR FAVOR, NO METÁIS MÁS PERROS EN UNA NAVE", "NO ME PONGÁIS EN LA NAVE", "QUE NO ME MALTRATEN", "NO ME METAS A MÍ Y A OTRAS PERRAS Y PERROS EN LAS NAVES"...
      Y... " NO NOS MALTRATÉIS POR FAVOR A LAIKA, A MARLEY Y A LÚA, POR FAVOR"

      Cómo a de LAIKA era a historia máis triste, quixérona tamén en grande, para recordala sempre!!



Laika coas bolboretas dos vermes de seda e unha xirafa para que non se sentira tan soa


APRENDEMOS A CANCIÓN DE LAIKA, de Mecano, e emocionámonos moito cada vez que a escoitamos, así como con otras cancións relacionadas tamén co maltrato animal, como, BALLENAS, de Roberto Carlos.





















No hay comentarios:

Publicar un comentario